liderem dostępności

Konsultacje i warsztaty w zakresie weryfikacji istniejących zapisów w dokumentach:
Tryb i sposób pracy oraz harmonogram ustalono podczas spotkania Zespołu ds. procedur 9 maja 2025. Koordynatorki zadania z TNM założyły, że każdy dokument będzie analizowany podczas dwóch spotkań zdalnych organizowanych tak, by dać przedstawicielom Politechniki Poznańskiej około miesiąca na odniesienie się do proponowanych zapisów.
Pierwszym dokumentem, jaki doczekał się już analizy pod katem zapisów dostępnościowych, był Regulamin studiów - prace nad nim trwały w marcu 2025 r.
Drugim analizowanym aktem jest Regulamin Szkoły Doktorskiej wraz z zasadami rekrutacji. Pierwsze spotkanie odbyło się 4 czerwca br.
W lipcu rozpoczęto procedować zmiany w zakresie regulaminu świadczeń.
Aktualizacja, opracowanie, wdrożenie i ewaluacja procedur zapewniających dostępność uczelniCelZ...
Freepik
Projekt pn. "Politechnika Poznańska liderem dostępności”
dofinansowany przez Unię Europejską